Μπορούν να ατικατασταθούν τα προϊόντα στις παρακάτω περιπτώσεις:
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.
Από την πολιτική επιστροφών εξαιρούνται εξειδικευμένα προϊόντα όπως π.χ. αρώματα ή προϊοντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα καθώς επίσης και προϊόντα που έχουν αγοραστεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας.
Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται τα σκουλαρίκια οποιασδήποτε κατηγορίας.
Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί κατά τη διάρκεια προωθητικών ή εκπτωτικών ενεργειών.
Στα εποχιακά είδη γίνονται αλλαγές μόνο στο αντίστοιχο εποχιακό είδος.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία makeyourstory έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (happy courier).